Tuesday, August 21, 2018

| t r i a l | Kiehl's Since 1851 全新奶油修護晚安唇膜+全新升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華 率先試用

湊兩個孩子的生活開始進入軌道,哥哥亦即將開學,睇黎我可以私心俾多少少時間自己喇。偷懶的日子結束,又係時候繼續試下新產品,就算明知留唔住青春,都希望保持唔錯的狀態!我唔介意人地叫我做auntie,但肥師奶就免喇..........今次試用Kiehl's Since 1851 全新奶油修護晚安唇膜+全新升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華。

其實我的護膚程序來來去去都係基本toner + serum + cream / lotion。不過產品就成日轉既,好用的過一排先會再回購,用下新野等皮膚唔好習慣左就無乜效果。呢支全新升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華 (Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate) 的確係不得了,一直以來Kiehl's的美白系列都深受大家喜歡,我自己就鍾意佢個金盞花爽膚水,相信亦係好多人心目中的top 1 toner。而修護精華亦係佢地的皇牌!今次仲增加維他命C的濃度至12.5%、增添透明質酸,提升修護肌膚的功效。
Kiehl's Since 1851 全新升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華
(Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate)
HK$605  (50ml) ; HK$780  (75ml)

雖然相片不能見證什麼,我盡量以文字解釋吧,這支精華係近排覺得用完最見效的。用手推開時會感覺到微溫,微溫的感覺好正~用後覺得特別見效於提升亮澤度同減退面部紋理!我皮膚算是較白的一類,可長期不充足睡眠再不是白裡透紅,甚至有點蒼白。除了要多飲滋潤養生的湯水飲料外~外在都要幫幫手,而且當中的維他命C及透明質酸都是我們不可缺少的,分子極小的透明質酸可以迅速被肌膚吸收,可以減淡我的超深虎紋耶!效果有被驚喜到。

同場加映仲有另一件新品全新奶油修護晚安唇膜。佢地出品的檸檬奶油護唇膏系列一向受歡迎,今次推出呢支係針對overnight ,都知道大家忙到未必可以定時定候搽潤唇膏,咁就一於把握晚間黃金時間,深層修護唇部,改善乾燥脫皮狀況!雖然我平時少用唇膏,不過潤唇護理就唔少得,接受唔到嘴唇有死皮咁礙眼~
Kiehl's Since 1851 全新奶油修護晚安唇膜 
(Buttermask for Lips) HK$210 / 8g

這款全新唇膜配方蘊含椰子油 (Coconut Oil) 及野生芒果油 (Wild Mango Butter),其豐潤唇膜覆蓋乾燥脫皮的唇部,有助唇部肌膚回復柔軟幼滑,同時為雙唇提供全天侯保濕,令唇部保持健康潤澤。除左當overnight lip mask,仲可用作妝前唇部底霜~迅速令雙唇肌膚回復順滑,以前幫人化妝前都會幫客人磨一磨沙先,推走啲死皮再搽唇膏先更靚更持久呀。覺得呢個夏天用起上黎剛剛好,為迎接秋冬有足夠滋潤就唔驚到時乾到出唇啦!

Kiehl’s
www.kiehls.com.hk
www.facebook.com/kiehls
 https://www.instagram.com/kiehlshk/

#Kiehlshk #雙維C精華 #CtheDifference #DermatologistSolutions #sleepbutter #奶油唇膜 #beautyblogger #blogger


產品試用/活動邀請或合作:(小知)
coieemakeup@hotmail.com
Facebook Page- https://www.facebook.com/duckiesiuchi
Personal Blog - http://siuchi.hk


No comments: