Saturday, September 08, 2018

| t r i a l | 假如只能擁有一件眼妝產品....我會揀眼線筆! KOJI Dolly Wink 極致深濃眼線組合試用分享

以前有心機化全妝的時候~就淨係眼線都畫返內中外三條慢慢畫。今時唔同往日喇落街都係是但防曬算,所謂化埋妝出街都係快上粉底加條眼線就閃,為人父母,分秒必爭呀!久違了試用化妝品又想寫下非常推介的KOJI Dolly Wink 升級版眼線液/眼線筆。分別各有啡色同黑色~

KOJI啲野一向幾好用,佢的睫毛夾、眼線筆我都用過覺得平靚正,而且佢地出品的假眼睫毛都好靚!(這個我真的比較少用,對上一次貼假眼睫毛是影大肚相lu!)有人覺得啡色的眼線液/眼線筆係比較自然,我自己就一向用開黑色~有時用下啡色又覺得分別唔太大,真人睇用啡色可能會自然啲。
Dolly Wink Gel Eyeliner Melty Black 煙燻黑眼線筆 ($85)
Dolly Wink Gel Eyeliner Melty Brown 煙燻棕眼線筆 ($85)
Dolly Wink Super Black Liquid Eyeliner 極致濃黑眼線液 ($89)
Dolly Wink Super Brown Liquid Eyeliner 極致濃棕眼線液 ($89)

所以我今次都揀左黑色系列黎開,眼線液/眼線筆。


Dolly Wink Gel Eyeliner Melty Black 煙燻黑眼線筆 ($85)
眼線筆1.5mm超細凝膠筆芯,圓滑順暢,能填補眼線同睫毛間的空隙。
添加咗修護眼周肌膚成分,角鯊烷、澳洲堅果種子油、荷荷巴種子油同黃春菊花萃取物等。

Dolly Wink Super Black Liquid Eyeliner 極致濃黑眼線液 ($89)
眼線液極纖幼0.1mm筆尖,毛質細軟且出墨流暢,
輕易勾勒出細緻俐落眼線,另一配方中蘊含透明質酸,有效呵護眼周肌膚。

講左好多年架喇!我的習慣係(如有時間的話)先用眼線筆話左內眼線先,如圖係要剔高拉起眼皮先既,畫好之後再用眼線液篤篤篤咁填補睫毛生長的位置,如果想再加強放大效果就畫埋外眼線。而Dolly Wink升級版的眼線筆係超!順!滑!濕潤度好滿意,最怕乾到畫到痛的感覺,又怕滑到好似crayon咁甩啲一粒粒色塊出黎。我一向不易溶妝,我用呢個組合係keep全日唔會甩眼線溶到落眼底好厲害!如果你是油眼的眼,就要先用eye basic打底,或者係眼尾位置加碎粉或者secret powder定妝先,如果大熱天氣都係頂唔住,就真係要帶埋個2way出街補補喇!我欣賞其順滑程度連眼線筆都有份,可以一筆到尾~就算係新手都可以畫得好好,畫飛飛眼線無難度!

#KOJI #DollyWink #madeinjapan #beautyblogger #blogger #極致深濃眼線組合 #日本好物


產品試用/活動邀請或合作:(小知)
coieemakeup@hotmail.com
Facebook Page- https://www.facebook.com/duckiesiuchi
Personal Blog - http://siuchi.hk



No comments: