Wednesday, September 23, 2020

| p r o m o | Philips AVENT x 萬寧網上購物優惠

 

#只想消費
哥哥復課了!我終於有返丁點metime,不用每晚攪掂兩件先「做自己」。送哥哥返學後可以同妹妹行陣街,四圍都正有折扣等著大家報復式消費!親戚剛生可愛newborn,雖然因為疫情關係未方便去探媽媽、BB同食薑醋,不過記得問起有沒有奶樽推介,看我幾年的讀者即使不是媽媽級都知我是Philips AVENT fans,哥哥妹妹用相同的,當然是因為覺得好用就無轉啦,最近萬寧就有新優惠喇,有折扣時點買都抵。

由即日起至10月1日期間,Philips AVENT在萬寧有以下網上購物優惠:

● 購買Philips AVENT產品滿港幣200元,即送Philips AVENT Ultra Air透氣安撫玩嘴(2個裝)乙盒(贈品價值港幣68元)

● 購買Philips AVENT產品滿港幣500元,即送飲管杯(300亳升)乙個及Ultra Air透氣安撫玩嘴(2個裝)乙盒(贈品價值港幣158元)

● 購買Philips AVENT 3合1電子蒸汽消毒煲,即送Natural 9安士奶瓶乙個,同時獲贈飲管杯(300亳升)乙個及Ultra Air透氣安撫玩嘴(2個裝)乙盒(贈品價值港幣268元)

Link: https://bit.ly/3hR70uT

不用多講,雖然其實已經講了好多次~好嘛!迎合一下不同年齡的讀者層,也有正在懷孕的~Philips AVENT眾多產品中,我最推薦它們奶樽同 3合1電子蒸汽消毒煲,作為曾幾何時母乳+奶粉媽媽,埋身或者用樽兩兄妹都ok,所以在我字典看來是沒有「㨂樽」的寶寶,餓就飲!Philips AVENT樽口大方便倒冰奶或開奶粉、3合1電子蒸汽消毒煲容量大但收納得宜,方便又靚仔,價合即決

#PhilipsAVENT #Mannings #限時優惠 #真實用家分享 #好物推介 #蒸汽消毒  #母嬰產品

No comments: