Thursday, July 11, 2013

| f o o d | 我的飯堂:居食屋「和民」/泰源大排檔。追加秋月/鈴木珈啡館/一品螞蟻

哈哈!突然心血來潮想記下最近剛好有帶相機又有拍照的晚餐!首先不少得至少一個月我食1﹣2次的居食屋「和民」,我有申請和民信用咭架。不過所謂的有得book枱,多數都好full,我最喜歡他們的沙律~~~~~~~~又平又大份!D菜都好新鮮,最緊要上菜快!
居食屋「和民」 Watami Japanese Casual Restaurant
是次晚餐分店:東涌達東路20號東薈城名店倉地庫1樓B13號舖


。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



我的第二個飯堂就是影樓樓下的大排檔,我淨係食泰源,無乜原因~
其實味道同津津差不多。

不過三人行一定送碟椒鹽豆腐或椒鹽瀨尿蝦,都幾抵食!
三個女仔去食,都要嘆返支青島啤一啤啦~~~~~~~~~

泰源大排檔
火炭山尾街熟食市場



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



在K11可以選擇的食肆著實不多,一品螞蟻是中價不錯的選擇。

一品螞蟻 Ant One
是次晚餐分店:尖沙咀河內道18號K11購物藝術館2樓219-220舖


。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



然後有天和友人來到 The One 晚飯,點了一個二人餐都食唔晒!
最欣賞他們有健康飲品提供,有蘋果金筍汁可選啊~~~~
最重點又是有餐前沙律,其實我不吃沙律醬的......所以這樣上菜我最喜歡!

鈴木珈啡館 Suzuki Cafe Company
是次晚餐分店:尖沙咀彌敦道100號The ONE 4樓L407號舖


。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



最後最驚喜是上星期去元朗同舊同事食午飯。
竟外食到間味道好好,又抵食的日本料理~~~~

秋月日本料理 Autumn Moon Japanese Restaurant
元朗西菁街20號益輝大廈地下



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



。﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣ ﹣﹣。



個甜品「咖啡凍」又的確麻麻地,不過主菜好得!抵食夾大件。
不過元朗這個地方離我太遠了,基本上無乜機會會專登入去....
所以推介俾住元朗的朋友!下次再談。

No comments: