Sunday, July 14, 2013

| g o s s i p | 桂格新味/新化妝掃袋入手/白之戀人的祝福.....HANGOVER。

最近中意寫這類recent post~又唔算日記/週記,但又想儲埋一次過同大家分享下!
睇左我blog好多年的讀者朋友們應該會感到彼此關係更接近^0^~!

woooooo打頭炮是好健康的產品喔!感激朋友送上Quaker 桂格新味乾果乳酪!
1分鐘即沖即食,方便快捷,今次這款乾果乳酪味道好好,酸酸又有咬口。
我平時最常飲是即沖燕麥飲品(巧克力味),好好味而且感覺比較健康,感覺像淡味+有texture阿華田。



不過我習慣了早餐要食飯,所以這類燕麥飲產品只能當我的下午茶^0^~
而我的早、午、晚飯都會加入QUAKER OATS FOR RICE 桂格燕麥飯喔!
(已加入兩年了~~將來自己煮飯也會加入啦!) 含豐富膳食纖維,大推推推推推推推推。


還記得她嗎?
♥ 愛 的 治 癒 術.即 使 我 不 是 戀 愛 專 家(按我回顧
我跟她還有偶然會電郵聯絡,也告訴她我將要結婚的事了!
其實她跟我是住在同一個屋苑呢,上幾星期她從北海道回來說買了點手信給我。
然後有天就把這盒窩心的白之戀人放在我家門口了.....



她留了一張咭給我,寫著:
Dear Siu Chi,

Thank you for your support all the way!!
I lost a bf but gained a good friend like you!
Thank you 

太感動了,希望她會早日遇上妳的 Mr Right.在茫茫人海中總會找到她的另一半。
特別推介這支眼線筆,由我學化妝當年買到而家啦!一定全港只有MOD MAKEUP學生先識用 XD
因為係阿SIR - Jonathan Li 首創的(當然,坊間都可以買到)



除此之外,我的舊化妝掃袋亦已退役了!!!
正考慮送給有需要的人,費用全免,稍後再 facebook page 專頁公佈啦~
這是年半前購自 M.A.C. 的,果時有折買都覺得好貴..


放的掃唔多,其實做兩層係無意思既!因為後邊果層如果放左微稍粗少少的掃,
下邊果已經入唔到...卷埋之後就是一碌的,勝在側邊有拉鏈都可以放埋膠紙/剪刀/雙眼皮貼等...


然後這是我新的化妝掃袋,超好用!!已使用一個月多了~~~~~~~~
重點是價錢平三倍以上~放的掃量
更多更多,拉埋拉鏈都可以一本書仔的size,比起卷形更方便入箱。
可以send順豐自己俾郵資到付去拎,唔駛自已山長水遠去買!
中間網袋超有用,mascara+眉gel+立立雜雜乜都得!勁滿意!1000個推介~~~~~


上個週末理性的人終於不用OT了,可憐他已連續工作好多天,因為臨時有大project嘛!

所以上個Happy Friday,我們就去暢飲一番囉!
好啦好啦我知道這個牌子不好飲,沒所謂啦反正我們都會溝mixer的~
最後我們七個人飲晒支VODKA同WHISKY,支GIN未開封留返船P再飲!



還有我的本週目標及主要工作就是開始排相簿了!
因為自己一向有相熟的廠家,所以除了執相/選相,還要排版!
在數百張相片中選取真是難上加難....好大工程,到時再在
我們的專頁」婚享吧 :D


No comments: