Friday, November 16, 2018

| t r i a l | 日本主婦最愛洗衣新方法推介 ♥ ARIEL - 日本三合一 3D 洗衣膠囊(清香型)

係,我承認我的確喜歡上使用這類型膠囊洗衣,因為實在太方便!放一粒落洗衣機便可,連柔順劑都可以慳回。今次試用的是 ARIEL - 日本三合一 3D 洗衣膠囊(清香型),可以告別傳統倒洗衣液於扭蓋裡再倒入洗衣機內的繁複步驟。

來自日本的家品我發現都!是!好!物!Ariel 是日本銷量第一品牌,劃時代洗衣體驗,抗菌除臭一抛搞掂!記著香港行貨有紅色貼紙(正面紅色標籤『P&G 原裝正貨』)架,背面產品說明-進口商「香港寶潔有限公司」,日本原裝直送進口~認住佢就唔會買錯。

Ariel 洗衣膠囊有三大有效成分!分別是抗菌除臭、解決 100 種汙漬以及潔淨亮白。
  • 抗菌除臭 - 深入衣物纖維,從根源去除衣物臭味!
  • 深層去漬 - 高達 100 種家庭常見污漬,一粒洗淨!
  • 潔淨亮白 - 衣服洗幾多次都唔會褪色!

Ariel 洗衣膠囊更是香港悶熱天氣設計嘅配方,保證粒粒都是最新鮮洗劑令洗衣效果最大化,衫就當然是越洗越乾淨!

而且更有獨特薄膜技術,90%有效成分,遇水瞬間溶解,通常我地一日洗兩三機都是滿滿的。

小朋友的一機,大人的一機。小朋友衫我都是直接用Ariel 洗衣膠囊一粒攪掂,奶味同臭汗味都洗得乾淨透徹。

掉一粒落去洗衣機就可以開機,單手都攪得掂,有時迫不得已抱住妹妹都是單手入廚房做野呀。

香噴噴又乾淨,加上早前有幾日有北風吹衫,正~日本主婦好推介,港媽都推介佢~

#日本Ariel三合一洗衣膠囊 #真實好評熱銷中 #再臭再污糟一拋搞定 #Ariel三合一3D洗衣膠囊 #親子blogger #blogger #星級試用大使

產品試用/活動邀請或合作:(小知)
coieemakeup@hotmail.com
Facebook Page- https://www.facebook.com/duckiesiuchi
Personal Blog - http://siuchi.hk

No comments: